عکسهایی از اتومبیل های بازیکنان تیم پرسپولیس
 
خورشید دوستی
 
 


علی کریمی: عاشق BMW

علی کریمی به همراه مهدی مهدوی کیا دو کاپیتان فعلی سرخپوشان هستند که اگر سری به تمرینات این تیم بزنید گران ترین خودروها را در بین پرسپولیسی ها سوار می شوند. علی کریمی همیشه شیفته BMW بوده و هرجا که رفته از این اصل در زندگی اش تخطی نکرده! جادوگر که در امارات، قطر و آلمان هم بی ام دبلیو سوار بود، با بازگشت دوباره اش به ایران با آن BMW سری 6 معروف چشم ها را خیره می کند. او البته یک سری 3 قرمز رنگ هم دارد که معمولا برای حضور در تمرینات پرسپولیس از آن استفاده می کند.


مهدی مهدوی کیا و پورشه کاین زیبایش

در نخستین روزهای بازگشت از آلمان او را با یک پژو 206 سفید رنگ در خیابان فرشته ملاقات می کردیم اما محبوب ترین بازیکن خارجی تاریخ هامبورگ خیلی زود حال و هوای روزهای حضورش در آلمان را کرد و به سراغ پورشه رفت. او حالا با یک دستگاه پورشه کاین زیبا که حدود 250 میلیون تومان قیمت دارد در خیابان های تهران رانندگی می کند.


مازیار زارع و باقی پژو 206 سوارها

خوش می گوید 206 را دوست دارد چون شیک و جمع جور است. البته او تنها بازیکن پرسپولیس نیست که 206 سوار می شود. ابراهیم شکوری، مهرداد اولادی، مجتبی شیری، سامان آقازمانی و حمیدرضا علی عسگری هم دیگر سرخپوشانی هستند که با پژو 206 در تمرینات این تیم حاضر می شوند.

محمد نصرتی و همان ماکسیمای معروف!

عکسهایی از اتومبیل های بازیکنان تیم پرسپولیس www.taknaz.ir


8 سال است که به خودرو ماکسیما وفادار است. شاید به همین دلیل هم تیمی هایش او را خسیس ترین بازیکن پرسپولیس می دانند! البته نصرتی می گوید اگر سایر بازیکنان پرسپولیس از پس هزینه بنزین ماکسیمای او برآمدند می توانند او را خسیس خطاب کنند!

احمدرضا عابدزاده و لندکروزر مشکلی رنگش

خیلی ها معتقدند که احمدرضا عابدزاده محبوب ترین فوتبالیست تاریخ کشورمان است؛ ادعایی که در نظرسنجی برنامه 90 با شرکت خیره کننده طرفداران این بازیکن به خوبی اثبات شد. بهتر است بدانید که دروازه بان افسانه ای فوتبال ایران برخلاف دیگر دوسانش خیلی اهل ماشین بازی نیست. او سال های زیادی با بلیزر غول پیکرش در خیابان های تهران دیده می شد. در این مدت خیلی ها می خواستند کاری کنند تا او اتومبیل بهتری بخرد اما عابدزاده به اتومبیلش وفادار بود؛ تا اینکه از دو سال پیش ناگهان تصمیم گرفت بلیزر معروفش را بفروشد. عابدزاده بعد از بلیزر سراغ آخرین مدل تویوتا لندکرویزر رفت تا نشان بدهد در انتخاب اتومبیل هم سلیقه اش با بقیه فوتبالیست ها فرق می کند. عابدزاده و اتومبیل مشکی 150 میلیون تومانی اش را می توانید هر روز در خیابان شریعتی تهران ببینید؛ جایی که او فست فود 22 را راه اندازی کرده و هر روز از مشتری های زیادی پذیرایی می کند.

علی دایی؛ پورشه پانامرا، بی ام دبلیو X3 و پرادویی که واژگون شد!

عکسهایی از اتومبیل های بازیکنان تیم پرسپولیس www.taknaz.ir


همان طور که خیلی از شماها حدس می زنید علی دایی گران ترین اتومبیل را در بین اهالی فوتبال و حتی ورزشکاران بقیه رشته ها در اختیار دارد. مربی فعلی راه آهن و مربی سابق پرسپولیس که به عنوان اولین لژیونر ایران پا به فوتبال اروپا گذاشت، این روزها با دو اتومبیل گران قیمت خیابان های تهران را طی می کند. او یک پورشه پانامرای بادمجانی دارد که گفته می شود مبلغ آن حدود 440 میلیون تومان است. البته دایی یک بی ام دبلیو X3 هم دارد که قیمت آن حدود 80 میلیون تومان است. دایی یک پرادوی سفید رنگ دودر هم دارد که در آخرین روزهای سال 90 دچار حادثه و واژگونی شد تا کاپیتان سابق پرسپولیس سال تحویل را در بیمارستان سپری کند. این فوتبالیست باسابقه که در سال های اول شروع فوتبالش یک رنوی بژ داشت با سختی هایی که در فوتبال کشیده بالاخره به جایی رسید که توانست گران ترین اتومبیل را در بین جماعت ورزشکار سوار شود.

میثاق معمارزاده و لندکروز مشکلی رنگ

عکسهایی از اتومبیل های بازیکنان تیم پرسپولیس www.taknaz.ir


میثاق معمارزاده هم با تویوتا مشکلی رنگش در تمرین پرسپولیس حاضر می شود. معمارزاده با قد بلندی که دارد ظاهرا با این پرادو مشکی رنگ احساس راحتی می کند.

محسن خلیلی؛ بی ام دبلیو سری 3

محسن خلیلی مهاجمی است که از بازی در پرسپولیس به شهرت زیادی رسید؛ البته روزگاری که او در پرسپولیس بازی می کرد با تومبیل آزرای مشکی رنگش در سطح شهر دیده می شد اما بعد از جدایی از این تیم و پیوستن به استیل آذین، با پول خوبی که از این باشگاه به دست آورد یک بی ام دبلیو مشکی رنگ سری 3 از نوع کروم خریداری کرد که گفته می شود قیمت آن حدود 105 میلیون تومان است.

علیرضا حقیقی هم BMW سوار است

عکسهایی از اتومبیل های بازیکنان تیم پرسپولیس www.taknaz.ir


علیرضا حقیقی که در سال 90 نخستین دروازه بان لژیونر تاریخ فوتبال ایران (بعد از نیما نکسیا) لقب گرفت در روزهای حضورش در ایران با آن BMW سری 3 سفیدرنگش کاملا برای هواداران پرسپولیس قابل شناسایی بود!


جواد کاظمیان

عکسهایی از اتومبیل های بازیکنان تیم پرسپولیس www.taknaz.ir


جواد کاظمیان هم یک هیوندا آزرا مشکی رنگ دارند. ستاره 30 ساله پرسپولیس فقط یکی از ستاره های فوتبال است که با آزرا در خیایان ها دیده می شود و ظاهرا این خودرو از محبوبیت زیادی بین فوتبالیست های ایرانی برخوردار است.

حسین هوشیار و مزدا 3 جدید

عکسهایی از اتومبیل های بازیکنان تیم پرسپولیس www.taknaz.ir


دروازه بان جدید پرسپولیس که در سال 90 ناگهان از شهرداری یاسوج به چهارچوب دروازه پرسپولیس رسید هم یک دستگاه مزدا 3 جدید سفید رنگ دارد و با آن در درفشی فر حاضر می شود.


کریم باقری؛ نمایشگاه سیار!

عکسهایی از اتومبیل های بازیکنان تیم پرسپولیس www.taknaz.ir


ماشین باز ترین پرسپولیسی حاضر! او را با پژو 504 قدیمی اش هم می توانید در خیابان پیدا کنیم اما کاپیتان سابق سرخپوشان عموما پشت فرمان خودروهای گذر موقت مدل بالا دیده می شود اما در حال حاضر BMW سری 7 و لندکروزر جزو اتومبیل های کریم باقری در پارکینگ منزلش هستند!

مصطفی دنیزلی عاشق SUV

عکسهایی از اتومبیل های بازیکنان تیم پرسپولیس www.taknaz.ir


افندی همیشه ماشین های شاسی بلند را انتخاب می کند. با بازگشت دوباره اش به پرسپولیس یک دستگاه کیا سورنتوی مشکی رنگ از سوی باشگاه پرسپولیس در اختیار او قرار گرفت. هر چند در روزهای اول راننده شخصی داشت اما سرمربی محبوب سرخ ها عاشق رانندگی در خیابان های تهران است. هر وقت در خیابان ولی عصر از پارک وی تا تجریش مشغول رانندگی بودید و یک سورنتوی مشکی رنگ در کنارتان دیدید، خوب داخل آن را نگاه کنید، شاید افندی محبوب سرخ ها راننده آن باشد!

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:, :: 9:24 :: توسط : علی اصغر دلجوان انوری

درباره وبلاگ
به وبلاگ خود خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خورشید دوستی و آدرس lovesun.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 138
بازدید کل : 58504
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1