چرت زدن مجری BBC در برنامه زنده (+عکس)
 
خورشید دوستی
 
 



بر اساس این گزارش، سیمون مک کوی گوینده اخبار این بخش از برنامه های بی بی سی، در شرایطی که نمی دانست برنامه زنده روی آنتن رفته است، سر خود را بر روی میز مقابلش گذاشت و ظاهرا به خواب رفت.

در شرایطی که مک کوی 50 ساله سر خود را بر روی میز گذاشته بود، دوربین های تلویزیونی تصویر وی را پخش کردند و این در شرایطی بود که این برنامه توسط میلیون ها بیننده دیده شد و باعث شگفتی آنان شد.

در عین حال به محض این که به مک کوی اطلاع داده شد برنامه به طور زنده بر روی آنتن رفته است، مک کوی با حالتی بهت زده و چشمانی پف کرده و خواب آلود ناگهان از جا پرید و تلاش کرد آرامش خود را به دست آورد.

با وجود تلاش مک کوی، این مسئله از دید مردم پنهان نماند و این در شرایطی بود که بینندگان این برنامه در پایگاه توئیتر نظرات خود را در مورد این اقدام مک کوی بیان کردند. یکی از کاربران توئیتر در این باره نوشت: آیا این چیزی که من دیدم واقعیت داشت یا زائیده تخیل من بود؟ مجری برنامه بر روی میز خود می خوابد و ناگهان با حالت شوک زده از خواب می پرد، خنده دار است.

این حادثه در شرایطی رخ داده است که این نخستین بار نیست که مک کوی چنین اقدامات جالب و خنده داری انجام می دهد. در یک فایل ویدئویی که در آگوست 2009 در یوتیوب پخش شد، مک کوی در بخشی از برنامه اخبار بازار بورس اقدام به کوبیدن بر روی میز خود می کند.

گفتنی مک کوی ادعا کرده است که در لحظه پخش برنامه خواب نبوده است. این در شرایطی است که این اقدام وی باعث به وجود آمدن جوک هایی در موردش شده است.
 
 
منبع : فارس

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 31 فروردين 1391برچسب:, :: 9:13 :: توسط : علی اصغر دلجوان انوری

درباره وبلاگ
به وبلاگ خود خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خورشید دوستی و آدرس lovesun.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 33
بازدید کل : 58367
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1